16 January 2011

YouTube U got they TalenT!!

Entry kali ini nak cerita pasal youtube..ala youtube website yg korg duk tgok video2 tuh..macam2 video ada..dr A 2 Z..korg nk blaja teknik apa pon ada,masak,menjahit,menyayi,makeup pendek kata semua lah ada..ermm,cakap pasai menyayi atau karok la..korg pon mesti suka nyanyi kan,aku suka...ala dlm blik mandi pon jd la kn..nak tahu ANA RAFFALI pon macam korunk jugak la dulo2 (hampa kenai x Ana Raffali??)
Ana Raffali
tp disebabkan beliau ada talent yg baek punya dan dengan Youtube la beliau expose beliau punye talent..skrg neh dh menang AJL dh pon,,wahwahh..bukan maen terer arr dy tuhh..skrg neh aku tengok ramai jugak yang ada talent macam Ana Raffali kat y0utube..
Dengan lagu neh la dia menang AJL..walaupon ramai yg ban dia kata xbrape best lagu neh..tp dia cool ja..weewitt,,cool la ana!!okei wat lagu dia bg aku la,,korunk ade masalah dengan dia  lantak la..kisah apa aku huhh..

Yang lain pon aku ucupan TAHNIAH ler..ikhlas okei dr hati yg suci dlm debu..ahakk..berbalik pd tjuk entri,youtube la yg mula kn carear2 yg mcm dorg neh..yg aku nmpak dlm y0utbe neh..adalah seperti dibawah.
THAQIF
Thaqif,,mamat nie asl singapore..dia pon nyayi dan uplod dia punya hasil nyayian dia dan kekwan dia kat y0utube,best jgk sore dia..medley lauhan hati dan memang khilafku adalah yg best bg aku,xcaye korg dengar  nehh..
Okei Thaqif cukup2 la aku crita pasal ko...kang ada yg muntah hijau euww..

Neh ada la lagi aku jumpak,sorg bdak gurlz nie kt y0utube gak,boleh tahan sore dy best kott..nma dy ak xpasti sebab dy gune kn nma samaran as Monsterbabe12,bru age 17 kott muda lg..from brunei..lagu2 yg dia nyanyi ke byak kn nya dia ubah skit..tp still ade rentak yg sama..korg dgr dia nyayi pulak k..aku suka dia nyanyi lagu nehh
And the last one aku jumpak talent bdak pompuan jgak..asal joho,org ma'sia k..akhirnya,pada hal ramai lagi talent2 yg ada dlm y0utube neh..
NajWa Latif
Age dia bru 16 thn,skola lg..tp dh minat dia kn..nyayian xkira umo bpe pon..tp dah ada talent gune la sebaek mungkin..performance dia n sore dia pon mcm leh pergi jao0..tp tgok pada fenomena muzik skrg asyik bruba2 xdpt di jangka..ceyywahh jd pengulas muzik la pulak..skrg korg tgok bakat dia pulak okei..

bdk skola yg comey..
okei dah abeh crita pasal dorg2 sume..hope ade la yg thu pasai talent2 dorg neh..mana taw next AJL dorg lak yg pegang trofi tuh..ok,choww luuu...


2 comments: